mandag den 1. oktober 2012

Det er lang tid siden sidst

at jeg har skrevet herinde.

Har jo bl.a. ferieret, hvilket var meget tiltrængt. Men er skam kreativ, og i øvrigt ellers mest aktiv på Instagram, hvor jeg surprise-surprise...også hedder "laekkermus".
Instagram er så hyggelig og nem at bruge. Hertil kan jeg kun sige; prøv det, prøv det!

Nå, men idag besøgte jeg en sød kollega, som har fået en lækker lille Martha. Og den lille dame fik selvfølgelig hjemmelavede gaver i form at et vattæppe, jeg har syet af sengetøj og 'foret' med et fleecetæppe indeni. En suttesnor og selvfølgelig et par øreringe til moderen.

Lige som det skal være, når man hedder Pia:-)





Gaverne vakte vist lykke. Lille Martha kvitterede, som det artige og nemme barn hun nu er, med at sove det meste af tiden, så jeg og hendes mor kunne vende verdens situationen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar