søndag den 11. november 2012

Christian Greys afløser...

...hedder Gideon. 

Om 70 sider er jeg færdig med 3´eren i Fifty Shades triologien og er helt deprimeret ved tanken om, hvad jeg nu skal læse i/dagdrømme om. 
Pudsigt, som en så ikke specielt godt skrevet bog med en egentlig ret så tynd og kliché-agtig kærligshistorie bare fænger os kvindemennesker. Men er jo nok lidenskaben, passionen og kærligheden vi drømmer om. En ugeblads trivialnovelle på hele 1500 sider i alt, og det er jo egentlig slet ikke så tosset endda...
En god veninde kunne trøste mig til aften med, at der skam er en slags efterfølger, som udkom i Danmark i oktober, som minder rigtigt meget om Fifty Shades og haps, den er hermed bestilt!

Jeg glæder mig til at fordybe mig og lade mig rive med i en ny kærlighedshistorie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar