søndag den 4. november 2012

Outletmessen i Herning

Gemalen og jeg havde en alene-dag uden børnene igår, og drog på outletmesse i Herning (sammen med resten fra midtjylland) og lidt godt fandt vi da.

Der bedste var klart Ferms stand, som var overrendt at købelystne kvindemennesker og sukkende mænd i baggrunden (inkl. min mand). Jeg købte to puder til 100 kr., - 150 kr. inkl fyld. Og en sød lille strik puf til 50 kr.

Børnene fik også lidt nyt tøj. Hummel trøjerne og Puma skoene til halv pris, Katvig blusen til 30 kr. og Drappa Dot hættetrøjen til 70 kr. Så jeg er godt tilfreds med turen til Herning.
Derudover fik jeg en kæmpe stak magasiner gratis, nice nice;-)

Efterfølgende tog vi på cafe og i bio med Daniel Craig på lærredet. Ikke så tosset en lørdag endda:-)




Nu vil jeg trave en tur i skoven inden børnene skal hentes og vi skal til det første skole-arrangement med Luccas klasse. En helt ny verden med et skolebarn lige pludseligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar