mandag den 28. januar 2013

Lang tid siden sidst...

Det var i sidste år en gang, at jeg sidst lavede et blog-indlæg.
Er skam stadig produktiv og kreativ, men er bare SÅ glad for Instagram, fordi det er så let at poste billeder og kommentere hinandens indlæg, hvorfor jeg helt glemmer bloggen. Så hermed årets første indlæg;

Jeg har længe sukket lidt efter hus-skærebrættene fra Ferm Living, men er godt nok for nærig til at betale prisen de koster.
Så med min (tømrer)mand under armen, drog vi i den lokale genbrugs-biks og fandt de fineste skrærebrætter med en flot struktur i eg, helt perfekte i størrelsen.
Martin skar dem til og jeg har slebet og olieret dem, så vi nu har de fineste hus-skærebrætter (hedder det egentlig brætter i flertal?) stående i køkkenet og jeg er 'møj' glad ved resultatet:-)




Du kan finde mig på Instagram med navnet: Laekkermus

1 kommentar: