søndag den 28. oktober 2012

En udbytterig fødselsdag

Det må man sige jeg har haft!

Jeg er en møgforkælet et yderst priviligeret kvindemenneske, som har en mand og familie, der giver mig gode gaver. Og jeg elsker det! Jeg bliver aldrig for voksen til at elske at give og få gaver.

Så her følger lidt billeder af mine gode gaver og hjemmet mit...

Så fik jeg den, Kubus-stagen. Den er dyr, men så fin og klassisk


En Flowerpot, som familien var gået sammen om at købe til mig. Den passer perfekt på min nye reol i køkkenet.




Ronja nyder brændeovnens varme på en kold søndag

John, som vores antilope på væggen hedder. Også en fødselsdagsgave, men vi fik den for to år siden af svigerforældrene. Svigerfar John har selv skudt den i Sydafrika (deraf dyrets navn). En absolut ikke ønsket gave dengang, men nu er vi rigtigt glade for den. 

En HAY Lounge stol med tilhørende fåreskindstæppe

Et nyt HAY tæppe til sofaen

Lækre retro-inspirerede krus fra Bloomingville. Tror jeg vil investere i nogle skåle i samme serie.

Et par lækre pulsvarmere, fra en sød og kreativ veninde.

Alt i alt mega gode gaver! 
Fik derudover også lækker body- og håndcreme, chokolade og hele to styks gavekort til cafébesøg. Jeg er så glad og taknemmelig :-)

2 kommentarer:

  1. Så fede gaver og super hyggeligt du bor(0:

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Er også meget glad for de fine gaver...og mit hjem:-)

    SvarSlet