mandag den 18. februar 2013

Sen aften-syning

Jeg E.L.S.K.E.R min ugentlige fridag. Allerede aftenen forinden nyder jeg den kommende fridag med at sy og nørkle og ordne og gå (alt for) sent i seng...
I aftes fik jeg syet en ny hus-pude til Bastians stol, i en farve der matcher de andre puder i stuen lidt bedre, end den forrige hus-pude (I kender vel godt det der med, at når man ligger i sofaen og kigger på puden og irriteres over farven,- ja, så må der jo gøres noget).
Jeg brugte rester af viskestykket fra Ferm Living til tag og dør og stoffet til selve huset og uld-bagsiden er begge fra genbrug af.

I morgen aften har jeg en aftale med min far, hvor han skal hjælpe mig med at spraymale mine nyerhvervede værkstedspendler, som skal hænge over køkkenbordet.
Farven må I vente med at se... :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar