søndag den 21. april 2013

Dagens høst

Jeg og en god veninde var idag på Outletmesse i Herning.
Eftersom det idag var messens sidste dag, var der ikke så mange mennesker og det var muligt at prutte priserne helt i bund.

Her følger lidt billedspam af dagens høst,- og pyha, hvor er det godt vi lige har fået børnepenge:-)

En lækker grøn trøje fra SaintTropez, som jeg allerede ejer i grå og elsker. Den kostede kun 175,-

To basic-undertrøjer til mig fra Pieces til blot 25,- for begge

Smarte chinos-shorts til Bastian fra Minymo til 50,-

De obligatoriske gratis magasiner

Leo-Havaianas til moi, de kostede blot 150,-

Fede skind støvletter fra Pom Pom til Lucca til blot 125,-

Lidt nyt silver-shampoo til mit hår (som holder de gule toner i ave) og lidt nyt pudder, til når jeg skal have "højt" hår. De kostede kun 100,- i alt.

Bastian fik nyt fint regntøj fra Ida T til 100,-

Jeg købte lækre skindsandaler fra Pom Pom til Lucca til blot 75,-


Super lækre skindsko i en støvet grøn i fin kvalitet med skind udenpå, indeni og i bunden. De kostede kun 250,- og mine fødder smiler i dem, kan jeg mærke...

Og herudover købte jeg en lækker Hummel polo t-shirt til Bastian, som han allerede har taget i brug:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar