søndag den 21. april 2013

Nyt navn til bloggen

Det vil være synd at sige, at jeg er aktiv på bloggen. Men jeg er flittig på Instagram,- det er jeg altså!
Nå, men jeg er altså blevet lidt træt af navnet Lækkermus. Så jeg har valgt et mere modent navn; bemerkbar. Ordet er tysk og betyder mærkbar. Og jeg synes at ordet bemerkbar er en god blanding af ordene mærkbær og bemærket/værd at bemærke på tysk og dansk og tænker, at mærkbar bemærket egentlig er et ganske fint udtryk for de ting jeg går og laver og producerer:-)

Jeg hedder også bemerkbar på Instagram

2 kommentarer:

  1. Dit nye navn er så meget bedre :) det lyder som et helt brand. Ville ønske jeg selv kunne finde på et bedre navn til min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Jenny. Men synes efter jeg har fået det nye navn, at jeg er meget passiv på bloggen:-) Det må der rettes op på! :-)

      Slet