tirsdag den 3. september 2013

Bent og vennerne og weekendens kreationer

Må jeg præsentere Jer for Bent Bulldog. 
Bent Bulldog er en sød og rar fransk bulldog, som blev til fordi min kære mand gerne vil have en sådan okay, nok ikke en pude, men en levende en. Bent er renlig og en rigtig familie-hund, som elsker at ligge i sofaen.



Bent er lavet på en lidt sjov måde. Man kan jo købe diverse transfer-papirer, så man hurtig og nemt kan overføre billeder og prints til stof, men Bent Bulldog er overført ved hjælp af et udprint, vliesofix, vand, eddike, salt, stof og et strygejern. (skal nok prøve at se om jeg kan tage mig sammen til en DIY en gang).


Det er sjovt, men ret så omfattende at overføre billedet og mange må også kasseres, fordi de
 flosser eller revner. Her er Bent Bulldog blevet overført og tørret. Er han ikke SØD??? ;-)
Med denne metode er det overførte billede lidt mat og rustikt i det. Rigtigt fedt, synes jeg!


Her er Bent Bulldog syet sammen og "chippet" med et af mine nye navnebånd, som jeg fik med posten fra Ikast Etiket forleden. Jeg valgte navnebånd med hvid baggrund og neon koral print. De er rigtigt fine, synes jeg. Og prisen er ok ligeledes. 



Denne Bent Bulldog har nu fået et nyt hjem. Hvis du er interesseret i en Bent Bulldog til dit hjem eller en gave, så send mig en mail. Han er ca. 26-27 høj og koster 150,- plus porto.


Her en min egen Bent Bulldog og Benny Bull, som er en engelsk bulldog. Bent Bulldog er her lidt grønlig i farven, hvilket jeg har redigeret mig til i Picasa idrømmet, det var ikke helt planlagt.



Da jeg lavede Bent Bulldog, som nu er fløjet fra reden til en ny familie, lavede jeg også en Hans Hundehvalp, som en værtindegave til min veninde. De fantaserer sommetider om at få en hund, så Hans Hundehvalp kan jo være et skridt i den retning ;-)


Og hurra for Søstrene Grene, som ved hjælp af deres billige cellofanposer og neon-dots, kan få ens produkter til at fremstå helt professionelle.




Og sidst, men ikke mindst kom mine nye navnebånd i brug ved puderne, som jeg i weekenden syede af de nye fine viskestykker fra Netto, til 12./stk. 
Og jeg vil gerne lige pointere, at puderne blev syet med usynlig lynlås! Hold nu op, jeg var stolt bagefter...og træt i mit hoved. Plejer ellers at undgå at kaste mig ud i flirten med lynlåse;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar