mandag den 4. november 2013

BETON!

Lige siden jeg i sommer på et design-marked i Berlin så en halskæde, med et fedt vedhæng i beton, har jeg fortrudt jeg ikke købte det. Og jeg har så inderligt spekuleret i, om jeg mon selv kunne producere smykker i beton.

Efter lidt researchen og "googl´en" fik gemalen besked på at skaffe mig noget beton.

Beton er nemt nok at arbejde med, eneste ulempe er at det tager nogle timer at hærde, hvorfor det tager en rum tid at producere en par øreringe.

Jeg er blevet god tilfreds med mine diamanter. Synes de er så fine og rustikke. Og mod forventning er de ganske lette at bære.
Jeg har gnedet betonen i olivenolie, hvorved de er blevet mere "mættede" at se på.








En fin rund kugle har jeg også fået lavet en form til, så jeg har lavet en smuk fingerring med en tilpas stor kugle på, ligesom jeg kan lide det...



Runde facetterede "dots" har jeg også fået lavet.


Er altså lidt stolt over den runde kugle, jeg har lavet en form til ;-)


Og så har jeg fået lavet en "beton-by" af små beton huse.

Behøver jeg sige jeg er godt tilfreds?
Det er så dejlig en tilfredsstillelse, når ens idéer lykkes og produktet er lige så fint i virkeligheden, som jeg havde håbet!

+

Ingen kommentarer:

Send en kommentar